19 Şubat 2016 Cuma

BEBEK VE ÇOCUK İÇİN KUBİYE :



Bunlarda cicimi cici bebek kurabiyelerim. Bebek kurabiyesi çalışmaktan çok mutlu oluyorum,helede hepsi bir arada inanılmaz güzel gözüküyor, pembeler maviler ve gülen suratlar biraraya gelince böyle güzellikler çıkıyor ortaya. Ben çok severek çalışıyorum bu modelleri. Erkek bebek  kurabiyesi olarak yada kız bebek kurabiyesi olarak  her özel günde mevlit kurabiyesi,baby shower kurabiyesi  hatta doğum günü kurabiyesi de çok yaptım. Hediye kurabiyeler yaptım,şık kutu yada sepetlerde sunumlarım oldu. o kadar çok bebek kurabiyesi, baby shower kurabiyesi ve hastane odası için kurabiye yapıyorum ki hayal gibi önümden geçip gidiyorlar:) o bebekler büyüyor mevlüt kurabiyeleri, diş kurabiyeleri, ilk yaş kurabiyeleri ve doğum günü kurabiyeleri yapıyorum. hepsi sağlıkla, sıhhatle, afiyetle ailesiyle ve sevdikleriyle büyüsün Diğer tüm modellerim için facebook sayfama beklerim. http://kurabiyemis.com/seker-hamurlu-kurabiyeler/bebek-ve-cocuk-icin-kurabiye.html





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder